Monday, March 19, 2012

Muhammad Ali.

Assalamualaikum..

Orite,korang tahu x siapa nama yg sy mention kat atas tuh? Ape? Boifren? err..Nope! He is A Boxer..yeah,kalau x salah..haha! Btw,knp sy post psl die? Pelik x? Boxer? euww x minat! Ok,Muhammad Ali ni ada kelebihan lain tau..die pndai berpuitis..hoho!Nak baca? Here for you guys.

''I am the greatest, I said that even before I knew I was''. -Muhammad Ali


''I believe in the religion of Islam. I believe in Allah and peace''. -Muhammad Ali


''I hated every minute of training, but I said, "Don't quit. Suffer now and live the rest of your life as a champion." -Muhammad Ali

Tu je kot..nnt post lagi ya..:) Nnt mungkin poet2 yg lain mcm Khalil Gibran,William Shakespeare ke..kan? Haha ok then,Bye.TC.

No comments:

Music In Me

MUSIC IS MA LIFE

Music To My Heart :D